Selamat Datang Ke Blogger Syafiqah ~ Welcome To Syafiqah Blogger


13-12-12

Hai semua !!~ Dah lama aku tak update status kan ? Tak pe-2 !! Sedih dohh hari ni .. Aku tak tahu kenapa hari ni hari yang paling malang bagi aku .. Aku betul-2 tak tahu .. Pagi tu, semasa aku ada kat tuisyen aku dibodohkan dengan budak lelaki yang duduk belakang aku .. Tiba-2 dia cakap aku bodoh .. Apa salah aku ?? Lepastu, dia tolak-2 kerusi aku .. Nasib baik aku tak jatuh .. Hishhh !! Dia kata aku macam orang dewasa .. Pelik !! Masa kat tuisyen, aku kene perli dengan cikgu sebab aku main phone semasa cikgu tengah mengajar .. Sengalkan aku .. Lepastu cikgu kata aku sengih sorang-2 sebab tengok muka lelaki yang duduk belakang aku .. Owhhh .. Pleaselah !! Aku pergi toilet dengan kawan aku .. Aku dengan dia malas nak masuk kelas .. Kiteorg lepak lah !! Dalam 10 minit kemudian, kiteorg masuk kelas .. Budak yang duduk belakang aku tu dia tanya 'kenapa kau lama sangat dalam toilet' .. Cikgu tiba-2 menyampuk 'kenapa kau risau sangat dia duduk lama-2 dalam toilet'?? Segan dohh aku !! Waktu balik dari tuisyen, kawan aku sepak kasut budak yang duduk belakang aku tu !! Dia cari kasut dia .. Kawan budak yang duduk belakang aku tu tuduh aku yang sepak kasut dia .. Padahal aku tak buat apa-2 pon .. Aku yang dipersalahkan .. Dia pulak pandang Slack dengan aku !! Seram lah tengok muka dia .. Hahahaha!! Tengah hari tu, aku gaduh dengan kawan aku .. Sedih .. Ni semua disebabkan aku yang cakap ikut hati .. Dia kata aku adalah perempuan yang tak mengenang jasa kawan !! Hishhh .. Tak tahu nak cakap apa !! Petang tu pulak, aku kene marah dengan ayah aku sebab keluar dari tuisyen lambat .. Dalam kereta tu, teruk aku kene bebel dengan ayah aku !! Sakit telinga aku mendengarnya .. Malam pulak, tengok bola .. Malaysia kalah !! Tension dohh .. Lepastu, kakak aku maki aku !! Waaa dia kata menyesal sebab ada adik macam aku .. Apa salah aku ?? Aku cuma remove dia dari fb sebab nak suscribe je !! Itu pun nak marah-2 and maki-2 aku .. Sedih !! Apalah nak jadi dengan aku ni .. Selain itu, abang aku pulak pergi check telefon aku .. Dah lah dalam phone tu ada gambar yang paling secret .. Dia pergi tengok gambar tu dan baca mesej aku .. Herghhh !! GErammmm !! Aku tak tahu nak buat apa sekarang ni !! Semua orang benci aku !! Sedih sangat-2 . Memang hari ni hari paling malang bagi aku lah .