Selamat Datang Ke Blogger Syafiqah ~ Welcome To Syafiqah Blogger


~My Brother~

Assalamualaikum .. Hari ni, aku rasa sedih sangat .. Sebenarnya, dari dulu lagi, aku ada minat seorang budak form 3 ni .. Nama dia Dayyan .. Dia ni, baik, caring .. Aku tulis surat dan aku cuba bagi surat untuk kenal-kenal untuk dia .. Akhirnya kiteorg berangkat sebab dia dah ada GIRLFRIEND .. Aku yang minta sebab dia cadangkan kalau nak berangkat dengan dia, bolehlah .. Kiteorg beranngkat masa hari Khamis dan kiteorg clash pun hari Khamis .. Sedih sangat ! Baru seminggu berangkat, dah clash . Dia minta clash sebab ada form 3 tak suka aku berangkat dengan dia dan GIRLFRIEND dia tak suka aku berangkat dengan dia .. Apa salah aku ? Hari lahir dia, 30 April .. Aku bagi dia hadiah .. Jam tangan Ice Watch .. Dan, aku bagi dia kad yang aku buat sendiri .. Aku buat semua tu sampai semua kerja aku tak siap dan aku hampir-hampir nak demam .. Penat sangat ! Tapi, kenapa dia pulangkan semua tu ? Dia tolak hadiah aku mentah-mentah .. Kecewa sangat ! Aku menangis meraung-raung macam orang gila kat tempat umum .. Disebabkan terlalu sedih, aku tengking, aku pukul, aku maki semua kawan aku .. Ya Allah, menyesal aku buat semua tu .. Bodohnya aku ! Tapi, kenapa aku masih mengharapkan diri dia ? Kenapa ? Ya Allah, tolong aku ! Aku tak tahu macam mana aku nak menghadapi dia dan semua orang bila aku kat asrama dan sekolah .. Aku sayang dia .. Aku redha dengan apa yang berlaku .. Dayyan, terima kasih kerana kau telah buat aku sedih pada hari ini dan semalam .. Terima kasih juga sebab kau dah buat aku stress .. Terima kasih sangat-sangat .. Aku akan ingat semua jasa kau terhadap aku .. Semoga kau berbahagia dengan GIRLFRIEND kau tu .. Thanks A Lot !