Selamat Datang Ke Blogger Syafiqah ~ Welcome To Syafiqah Blogger


Only You In My Heart !

Assalamualaikum . Apa yang kita nak, tak semestinya kita akan dapat . Ujian yang Allah beri, akan aku tempuhinya dengan penuh kesabaran . Akhirnya, aku dah berbaik dengan group aku . Syukur Alhamdulillah . Time birthday aku, dieorang bagi frame gambar group . Ya Allah, sumpah terharu sampai tak dapat tahan nak nangis . Bukan aku nak kerek dengan frame tu, but ia akan menjadi kenangan yang paling aku sayang . Aku sepatutnya kene bersyukur kerana Allah telah mempertemukan aku dengan mereka . Aku harap hubungan kiteorang sebagai sahabat akan kekal . (BEST FRIEND FOREVER TILL JANNAH) Orang yang bercouple memang tak boleh tahan lama ke ? Kalau boleh, aku nak sangat hubungan aku dengan dia kekal lama . Tapi, apa yang terjadi sekarang ? Aku dipaksa oleh seseorang untuk clashkan kau . Aku memang tak nak . Aku tak nak clashkan kau . But, aku terpaksa . Aku tak nak kau disakiti oleh dia . Aku tak sanggup . Aku sayang kau . Sekarang, kau dah jadi 'EX' aku . Aku rindu kenangan kita . Bila aku baca semua mesej kita balik, tanpa dapat ditahan-tahan, air mata aku dengan automatiknya akan mengalir . Aku tak dapat tahan . Aku lemah . Aku lemah kalau orang yang aku sayang, pergi tinggalkan aku . Dear ex, aku mohon, tolong beri aku peluang kedua untuk aku tebus semua kesalahan aku . Sekarang ni, aku masih perlukan kau untuk berada di samping aku . Aku belum bersedia untuk tinggalkan kau . Hati aku kecewa . Hati aku memang layak untuk disakiti . Aku kuat . Aku dapat tempuh semua dugaan ini . Ya Allah, tabahkanlah hati aku ini . Nazmi, aku harap kau berbahagia dengan orang yang sayang kau . Aku tak mampu nak jadi yang terbaik untuk kau . Sesungguhnya, aku adalah insan yang lemah . Kita still boleh jadi kawan . Jaga diri baik-baik tau . Jangan lupakan aku . I Love You For A Thousand Years .